torsdag den 29. maj 2014

GIVE AWAY: Vind en GEFU Spiralfix! *Vinderen er trukket*


Grøntsags-"pasta" bliver altså lige lidt sjovere, når de er lavet til spiraler. Det giver en langt mere interessant struktur til retten, end når de har været på rivejernet - og så ser det også bare mere lækkert ud!

Vi har været så heldige at få lov til både at teste og udlodde en GEFU Spiralfix fra det danske firma Hamonoya, som har de lækre GEFU-produkter som en del af deres sortiment.

Spiralfix'en er en lidt større model af den lille Spirelli (eller Spiralizer), som mange LCHF'ere nok har hørt om (dem har Hamonoya i øvrigt også). Men Spiralfix'en har et par fordele i forhold til den mindre model. Den kan for eksempel skære grøntsagerne i fire forskellige varianter, så der kan komme både brede spiraler og tynde "spaghetti" på tallerkenen. Og så er den stor nok til også at tage de større grøntsager, som fx kinaradise og brede squash. Det er rart ikke at skulle stå og lave en masse skærearbejde først, som fører til spild af grøntsagerne.


For en lidt klodset og indimellem uopmærksom køkkenentusiast (host, Jennifer) er det desuden en fordel, at man ikke kan få fingrene i nærheden af knivene på denne model! På den måde får den også mere af grøntsagen med - der sidder kun en tynd skive tilbage, når man har drejet færdigt.

Alt i alt er Spiralfix'en et rigtig lækkert køkkenredskab, som er super nem at bruge, og som vi glæder os til at bruge til mange retter fremover. I går testede vi den til en lækker kødsovs (opskrift kommer i morgen) - og se lige, hvor rart det ser ud!


Og nu til det vigtige! Vi har nemlig fået et ekstra eksemplar, som vi udlodder i en give away her på bloggen.

For at deltage skal du bare lægge en kommentar til dette indlæg, så har du ét lod i konkurrencen.

Vi smider et ekstra lod i din retning, for hvert af disse steder du følger os:
- Bloglovin (klik her)
- Facebook (klik her)
- Instagram @lchfhverdag

Så husk at skrive i din kommentar, hvor du følger med.

Vi trækker en vinder søndag d. 8. juni klokken 20.


Indlægget er bragt i samarbejde med Hamanoya - men alle holdninger i indlægget er 100 % vores egne.

Follow on Bloglovin

118 kommentarer:

  1. Kunne jeg såååå godt tænke mig at vinde.....:o)

    SvarSlet
  2. Jeg vil virkelig gerne vinde den spiralfix. :) Følger jer på bloglovin, facebook og instagram :)

    SvarSlet
  3. Uha - sådan én vil jeg gerne vinde!!
    Følger jer via Bloglovin, facebook og Instagram :)
    Kh. Pennie
    http://pennnylane.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Sådan én kunne jeg godt bruge.
    Jeg følger med alle tre steder :-)

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne vinde :) Følger på bloglovin.

    Vh. Edith (Edith.kristensen@nop.dk)

    SvarSlet
  6. Den kunne jeg også godt bruge - har lige fået fingrene i den lille, meeen den kan bare ikke helt det jeg havde håbet på..

    Følger jer på Instagram og Bloglovin :)

    Tina - fatfoodnfit.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  7. Deltager meget gerne. Foelger jer ogsaa paa bloglovin og insta.

    SvarSlet
  8. Den gad jeg godt vinde :-)
    Jeg følger på instagram

    SvarSlet
  9. Håber det bliver mig. Følger jer på FB og bloglovin

    SvarSlet
  10. Årh den ville jeg gerne have og jeg følger jer på facebook

    SvarSlet
  11. Sådan en ville jeg virkelig gerne vinde ;-)

    SvarSlet
  12. Åh sådan en vil jeg gerne vinde. Følger jer på instagram og face :-)

    SvarSlet
  13. Denne vil være en god supplement i mit køkken :) Følger på FB.

    SvarSlet
  14. Nomnomnomnomnom til spiraler af grøntsagspasta :)

    SvarSlet
  15. Og jeg følger med på Instagram!

    SvarSlet
  16. Den kunne være fedt at vinde, så er jeg fri for at hive rivekernet frem når vi skal have pasta :)
    Følger jer også på instagram

    SvarSlet
  17. Sådan en ville spare mig meget tid!

    - følger også med på bloglovin :)

    SvarSlet
  18. Det ville være et kanon redskab som ny LCHF!
    Jeg følger jer her på bloggen :)

    SvarSlet
  19. Juuhuu sådan en vil jeg gerne vinde :-)))

    SvarSlet
  20. Sådan en kunne jeg skam også godt bruge :)

    SvarSlet
  21. Jeg følger med på både bloglovin og instagram :-)
    Krydser fingre!

    SvarSlet
  22. Jeg vil meget meget gerne være med :D :D Jeg følger med alle tre steder. Lise :)

    SvarSlet
  23. Uh uh... den ser fiks ud.. :) følger på fb og insta (Anette Hassing)

    SvarSlet
  24. Har en billig hånd spiralizer, som dårligt kan klare squash, så den her ville være helt perfekt i mit køkken, så den billige kan ryge i skraldespanden.

    SvarSlet
  25. Maria christiansen30. maj 2014 kl. 08.00

    Vi følger på instagram og facebook. Er sikker på at den vil lette tilværelsen for min søde kæreste, som altid laver mad, fordi jeg er en idiot til det. Hilsen Maria-Louise (marialouise455@hotmail.com)

    SvarSlet
  26. Jeg vil da også gerne vinde sådan en størrelse.

    SvarSlet
  27. Tak for god inspiration. Jeg er lige startet med LCHF og er allerede vild med det. Denne lyder helt perfekt til at fuldende masser af gode middage ;-).
    Følger jer på Instagram og Facebook.
    God weekend.

    Mh Christel

    SvarSlet
  28. Følger alle tre steder - så masser af ++ point til mig;o

    SvarSlet
  29. Den kunne være rigtig sjov at prøve. Krydser fingre og følger via bloglovin.

    SvarSlet
  30. Jeg følger Jer på bloglovin og instagram :)

    SvarSlet
  31. Den kunne være kanon at vinde... Mit håndled er ikke så glad for blyantspidserbevægelsen ved den lille spiraliser
    Jeg følger via Bloglovin

    SvarSlet
  32. Det kunne være et godt supplement til mit øvrige køkkenudstyr :-)

    Følger jer på Blowlovin og FB, men har desværre ikke instagam ellers ville jeg også følge jer der ;-)

    SvarSlet
  33. Den vil jeg gerne vinde, har ikke selv råd til at købe en :-( følger med på facebook

    SvarSlet
  34. Sandra Richards30. maj 2014 kl. 16.37

    Den vil jeg rigtig gerne vinde :-) følger jer alle tre steder

    SvarSlet
  35. Jeg følger via fb og bloglovin :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  36. Iiih skøn konkurrence. ;D Jeg følger jeg ivrigt på BL (:
    Krydser alt hvad eg har.
    Sofie S

    SvarSlet
  37. jeg er med på 3 lodder, er ikke på instagram:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  38. I want it too! Thanks for the give away

    SvarSlet
  39. Oh yessss!!! Følger på bloglovin og facebook <3

    SvarSlet
  40. Jeg er i den grad begejstret... at kunne sommeren i møde med lækkert grønsags spagetti af grønsager fra egen avl... det er en drøm :-D
    Jeg hapse 2 STORE lodder... følger via Bloglovin'

    SvarSlet
  41. DE er så COOL!! :) Jeg deltager meget gerne :)

    SvarSlet
  42. Hvor er det bare en smart og fantastisk maskine :-) Følger jer via Bloglovin, facebook og Instagram :)
    Mvh Mia F (montebella på instrgram)
    mia.henriette75@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg vil da også gerne være med. Fulgte jer i forvejen på bloglovin og Instagram. Og nu også på facebook 😉

    SvarSlet
  44. Følger ALLE steder, så 4 (heldige, håber jeg) lodder til mig. :)

    SvarSlet
  45. uha hvor lækkert, jeg følger på bloglovin, så 2 lodder :-)

    xx, nina cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Jeg følger på BL. Den må godt havne her hos mig :)
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  47. Jeg krydser bare alt hvad krydses kan, for jeg er så heldig at vinde :$..

    Jeg liker/følger på Bloglovin', Fb og Instagram :D!

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.Pialyng.wordpress.com // Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  48. Jeg følger over instagram :)
    Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Uhh kunne jeg rigtigt godt tænke mig at vinde :)

    Mvh Kathrine
    www.storkebid.dk
    Kathrinestork@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Sådan en har jeg længe tænkt på at anskaffe mig :)

    Jeg har også tjekket jer af på Instagram og Bloglovin'

    mhlind87@gmail.com

    SvarSlet
  51. Jeg ville elske den maskine, det er så hårdt for mine håndled med rivejernet...
    Følger, hvor der følges kan :-)
    http://deterbaresundt.blogspot.dk/

    SvarSlet
  52. Sikke en fed præmie. Jeg krydser fingre for, at jeg bliver den heldige vinder. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Lige hvad jeg står og mangler. Det tager en krig at lave bare en lille squash om til det der minder om spaghetti med en kartoffelskræller ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ps - følger via bloglovin og instagram

      Slet
  54. Jeg deltager med 3 point ! Bloglovin - facebook og en kommentar !

    SvarSlet
  55. Min mor har lige stjålet min lille spirelli med hjem til Norge, så jeg skal bruge en ny ;-) er stærkt afhængig af den, bruger den næsten hver dag. Jeg følger jer alle 3 steder.

    SvarSlet
  56. Jeg snupper 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  57. Deltager med et lod :) ser spændende ud
    kreatrolden@gmail.com

    SvarSlet
  58. Åhh, den gad jeg godt at vinde. Den mangler i mit køkken :)
    Jeg følger på bloglovin og instagram.
    Tineastrid@gmail.com

    SvarSlet
  59. Oh my, den ville passé så find ind på den der tomme plads i mit køkkenskab :D Følger alle steder :)

    SvarSlet
  60. Jeg vil elske at have denne i min maskin park så keg kan kreere endnu flere LCHF-retter. Jeg følger hele vejen rundt :) 4 lodder til mig

    SvarSlet
  61. Krydser fingre for at jeg blive den heldige banan, som kan komme til at lave lækre salater og sunde "pasta" retter fremtiden. Følger jer nu via instagram som Iben1985, via bloglovin og facebook :-)

    SvarSlet
  62. Uh den ville være perfekt i mit LCHF liv :)
    Jeg deltager glædeligt med 3 lodder (Bloglovin og Instagram)

    God aften.
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Sådan en vil gøre madlavningen 10 gange nemmere herhjemme! Håber jeg er den heldige! :-)

    SvarSlet
  64. Jeg følger via Bloglovin :) Jeg har fødselsdag d. 8. juni, hvor du udtrækker præmien, så det ville være skønt med en ekstra fødselsdagsoverraskelse, så jeg kan få kickstartet vægttabet efter graviditeten :D
    Det ser da både sjovt, hyggeligt og meget appetitligt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov glemte min mailadresse:
      volcanokitten@outlook.com

      Slet
  65. Øj, den vil jeg gerne vinde!
    Jeg følger via bloglovin' og er også med på instagram :)

    karen.b.holm(@)gmail.com

    SvarSlet
  66. Følger på bloglovin og facebook
    L-zap@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Hej
    Den kunne jeg godt tænke mig at vinde, er helt ny i det her LCHF. Jeg følger jer her og på facebook :-) Tak for en god side, dejligt når man er ny og har brug for opskrifter-)

    SvarSlet
  68. Årh den vil jeg gerne vinde! Følger på bloglovin og facebook :)

    Jean_Buus@hotmail.com

    SvarSlet
  69. 1 lod tak! :)

    FreyaLaursen@gmail.com

    SvarSlet
  70. Jeg følger på Bloglovin' :)

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  71. Følger på bloglovin og Instagram (y)

    SvarSlet
  72. Fed giveaway! Jeg følger jer selvfølgelig både facebook, bloglovin og instagram :)

    SvarSlet
  73. Deltager gerne og følge på FB
    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  74. Ønsker mig sådan én SÅ meget! De er virkelig, virkelig smarte :)
    Følger både på bloglovin og facebook (har ikke instagram) :)

    janniessnielsen@gmail.com

    SvarSlet
  75. Deltager med 4 lodder :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  76. Jubii... den ville jeg gerne vinde... er lidt træt af blomkålsris - ville være skønt med "spaghetti" - følger også med på Facebook

    Salskov@email.dk

    SvarSlet
  77. Sådan en ønsker jeg mig.

    Følger er på facebook, instagram og bloglovin

    SvarSlet
  78. Hejsa

    Jeg melder mig lige med 3 lodder. For jeg forfølger lchfhverdag alle steder :)

    Hav en dejlig dag

    SvarSlet
  79. Like'r og følger alle tre steder :-)

    Hold op en lækker giveaway! Kunne mit køkken og jeg så godt bruge :-)

    cbp2740@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Vildt fed konkurrence.
    Jeg følger på bloglovin og instagram.
    Anneschelde@live.dk
    Anne schelde

    SvarSlet
  81. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  82. Jeg vil gerne deltagr. Følger også p bl.
    Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  83. Jeg følger med på alle 3 medier og er en meget tilfreds og inspireret læser :-)
    Vil enormt gerne vinde denne præmie!

    Camilla301291@hotmail.com

    SvarSlet
  84. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Jeg følger også med på IG :)

    SvarSlet
  86. Åh ja gerne sådan en:-) følger jer på bloglovin.

    SvarSlet
  87. Njuj jeg kunne godt tænke mig at vinde den :-)
    Jeg følger jer på bloglovin

    SvarSlet
  88. Jeg har da vist ikke deltaget i denne fede konkurrence.. Den ville jeg super gerne vinde!! God pinse og KH
    Anne

    SvarSlet
  89. Jeg prøver da også lykken:)
    Har fulgt med på Facebook et stykke tid :)

    SvarSlet
  90. Følger jer på fb :-)

    Kjerstinenaja@Gmail.com

    SvarSlet
  91. Følger jer på Bloglovin 😄

    SvarSlet
  92. Hvor ser den smart ud. Ville være så skønt med sådan en lækker sag.
    Følger Jer på facebook, bloglovin og instagram.

    SvarSlet
  93. Den har jeg ønsket mig længe

    SvarSlet
  94. Følger jer på Facebook, instagram og Bloglovin'. Hvis jeg vinder går Spiralfixeren direkte til min datter, der flytter hjemmefra om kort tid 😢.

    SvarSlet
  95. Jeg følger ikke nogen steder endnu da jeg er helt ny til det her.

    SvarSlet
  96. Jeg har den håndholdte men kunne virkelig godt bruge luksusmodellen. Så kan jeg undgå rifter på fingrene :-) Jeg følger via bloglovin

    SvarSlet
  97. Den der er simpelthen awesome :-)
    Jeg følger alle 3 steder

    SvarSlet
  98. Åh den er højest på ønskeseddel da jeg er startet på ny livs stil
    Følger på alle 3 😊

    SvarSlet
  99. Ih, jeg har liket jeres Facebookside og følger også på både Instagram og Bloglovin'. Krydser fingre.

    SvarSlet
  100. Åhr den vil jeg gerne vinde. Følger via indtagram

    SvarSlet
  101. Jeg følger instagram og facebook :-)

    SvarSlet
  102. 2 lodder tak - følger på instagram 👍

    SvarSlet
  103. Følger jer på alle medier😉. Den vil jeg elske

    SvarSlet
  104. Sådan en ville pynte i mit køkken og gøre mit liv lidt mere grønt. Er med via Bloglovin og Facebook..
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  105. Ååhhhh den vil jeg da vildt gerne vinde 🙏

    SvarSlet
  106. Den vill jag gärna vinna! Har tittat på en sån länge! Följer på instagram, lchfserro. :)

    SvarSlet
  107. Kunne jeg rigtig godt bruge, så min lille spiralizer kan få lov at slappe lidt af

    Følger jer på Instagram og facebook

    SvarSlet
  108. Uhh, vil så gene vinde den :)
    Følger på Instagram og facebook.

    Lotte (lthenriksen85@gmail.com)

    SvarSlet
  109. Er helt ny LCHF'er, så jeg vil juble over at vinde sådan en fin en ;-)
    Følger både på Facebook, Bloglovin og Instagram :-)

    SvarSlet
  110. ...Amen, det er jo den mest pragtfulde og anvendelige giveaway :D Grønsagerne smager bare lige det bedre, når de er fint udskåret, mmmmmhhh :D Ha' en herlig juni-aften i det skønne lune vejr :) Solstrejf og sommerhilsner fra Linn :)

    P.S Jeg følger med på Facebook og Instagram :)

    walberg88@gmail.com

    SvarSlet
  111. Waow - den kunne jeg godt tænke mig at vinde til min mor :-D
    Vil elske at hjælpe hende med aftensmaden med sådan en ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...